Hjulet ruller skævt {{forumTopicSubject}}
Hej CG,
Jeg købte et par nye fælge over siden her for et par dage siden. Hurtig og nem handel btw.
Grundet en skade har jeg ikke været ude og trille og har derfor heller ej fået monteret fælgene. Da jeg idag så tænkte at de skulle monteres og jeg skulle ud og trille en tur - ja så kunne jeg sikke få dem til at rulle lige.
Jeg føler mig ret overbevist om at det ikke er fælgen der er skæv, men nærmere min måde at montere og sætte dem fast på.
Det har ikke før været noget problem overhoved at tage fælgen af og på for at skifte slange o.l. men denne gang kan jeg simpelthen ikke få det til at sidde.
Fælgen løber skævt og slider op af bremseklodsen.
Nogle der har en idé eller et godt trick til hvad der kan gøres? - man vil jo gerne ud og trille i det fantastiske vejr der er idag.
/Bisgaard.
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 4 Emner: 33 Svar: 371
Den løber fra side til side.
mar 2009
Følger: 49 Følgere: 48 Cykler: 5 Emner: 11 Svar: 90
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Cykler: 4 Emner: 8 Svar: 319
apr 2009
@Kwan C
Nogle guides/guidlines til at efterspænde selv?
- Eller nogle idé om hvad det koster hos en forhandler?
apr 2009
Jeg prøver at kontakte sælger, så.
- Arh det tungt - havde satme glædet mig til at komme ud og trille idag.
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 14 Cykler: 1 Emner: 268 Svar: 1.843
Men rigtig trist....ellers er det bare forbi en cykelhandler og få det rettet....en let sag
apr 2009
Enig i at det er købt som beset, men når der spørges direkte til om der er skævheder på fælgen, og sælger siger nej - så tager jeg det for gode vare :).
- Men så lærer man jo at tjekke op på det selv :).
Nogle der har en ca. pris på hvad det vil koste at få dem rettet? Det er et par Vuelta Pro 50mm, hvis det skulle have indflydelse.
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 13 Cykler: 7 Svar: 100
apr 2009
Lyder lækkert. Tror desværre forretningerne her i byen vil have cyklen natten over.
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Cykler: 4 Emner: 8 Svar: 319
apr 2009
Super - godt at høre at det er til at betale og det kommer til at virke :).
Hjulet ruller skævt