{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvid saddel, erfaringer?
  • #1   22. jun 2009 undskyld for kategorien, må gerne ændres af en HA..! smiley

- Og saddlen hedder naturligvis XP og ikke XT..

• #3   22. jun 2009 i kan gøre som mig, har haft 3 hvide sadel, SLR Ti, Fibra og Carbonio.. Jeg kørte over 2500 km med min seneste SLR Fibra, med fryse pose. Der var ingen mærker, misfarve eller noget som helst

• #4   22. jun 2009 Jeg tester hvid skosværte på min nu lyseblå, ellers hvide, SLR XP imorgen..

• #5   23. jun 2009 Kryll, hvad vasker man dem så med?

Kwan, kan du uddybe det med fryseposen?

Andreas, helt ok, så må vi jo se hvad det bringer frem.. smiley

• #6   24. jun 2009 Frisk på en lytter smiley

• #7   24. jun 2009 Der må da være flere der har prøvet en hvid saddel? Nogen der har et par fif til hvordan den holdes ren?

• #8   25. jun 2009 Du gør jo bare det, at du overtrække sadel med frysepose.. Det gjorde jeg, til trænning, og løb.. efter 2500 km, solgte jeg sadel til næsten ny pris, fordi den var så rent.. Også brugte jeg bivoks, det blød gør læder og så slides det mindre (selvom mit aldrig nåede at blive det overhovedet... Og nemmere at fjerne skidtet. Og så cykel så skal stå til show, fjerner du bare posen.. smiley

• #9   25. jun 2009 Smart nok egentlig, men bliver den ikke lidt glat at side på så?

• #10   25. jun 2009 Ej.. det synes jeg sgu er for dumt.. sorry.. men en frysepose? Så ville jeg hellere have mærker i min hvide saddel. Hvis man ikke vil bruge det udstyr man har, så skal man ikke købe det - det er bare min mening. Har du også pakket dit stel ind i husholdningsfilm så det ikke bliver beskidt/ridset/ får stenslag så du kan sælge det igen? osv osv.. Jeg var nervøs for at få mærker på min hvide saddel, men blev enig med mig selv om at hvis de kom, så kom de og så kan man se at cyklen har været brugt. Så må jeg købe en ny saddel når den en gang ser for slidt ud.

Jeg har snart kørt en del med mine Castelli bibs som har sort "røv" og der er ikke kommet nogen mærker.

• #11   25. jun 2009 ekstra: men ny kører jeg med en Prologo choice saddel, så jeg kan bare skifte cover når det bliver for slidt. Nye covers er ikke så dyre.

• #12   26. jun 2009 Nej det gøre den ikke, er det glat, så har du nok sadel vinkel for meget ned.

Og hvem kigger på ens røv/sadel når man køre?! smiley Bare fordi man køre med pose, betyder det ikke stellet skal pakkes ind.. Jeg kører også med carbon sadel nu, pga nemme vedligholdelse. Jeg vil sgu heller have en cykel på over 40000 kr står flot, stadige efter 5000 km.

• #13   26. jun 2009 okay, så er vi forskellige på det punkt. Jeg vil sgu hellere have en cykel til 40.000kr som kan tåle at blive brugt uden at skulle pakkes ind i nettoposer..

Kommentér på:
Hvid saddel, erfaringer?

Annonce