{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.734 visninger | Oprettet:

Morten H
Morten H
Tilmeldt:
17. jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Hej alle! har brug for lidt hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Hey ! Jeg har en PRINCIPIA T29 racercykel. Jeg er lidt en nybegynder .. Har bare brug for lidt hjælp.

her forleden var der ikke så meget luft i en af mine dæk (bagdækket) så jeg lukker luften ud, og pumper den op med ny luft til det perfekte tryk i hjulet.
Da jeg så cykler på den her til morgen "bumper" hjulet så det kan mærkes helt vildt.. Hvad kan jeg gøre?
Altså, med "bumper" mener jeg man kan man mærke det når man cykler at der er noget helt galt med hjulet.. sådan så den hopper lidt..

Jeg fulgte den her video.. Og gjorde nøjagtige det jeg skulle gøre..
http://www.youtube.com/watch?v=qm-SvNPFR4E


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej alle! har brug for lidt hjælp..
  • #1   3. jul 2009 Det må være dækket der sidder skævt det du gør er at du pumper dækket halvt op eller sådan noget og så drejer du det rundt og hiv lidt i det indtil det ikke slår smiley hehe

  • #2   3. jul 2009 ja ligesom han gør i filmen..

  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #3   3. jul 2009 Okay. Godt være jeg lige skal have en meget meget dummy guide i det du lige skrev.. :P..
    Når jeg har sat slangen i hjulet, skal jeg så pumpe det halvt op?
    Og hiver ? hvad mener du? hehe.


  • #4   3. jul 2009 det er sansynligvis ventilen af slangen der ikke er kommet godt nok op i dækket.

    luk lidt luft ud og pres så ventilen op i dækket, så pumper du den bare helt op igen


  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #5   3. jul 2009 Ja det er lige omkring ventilen.: Jeg fatter seriøst ikke hvor stort et problem det kan hoppe sig op til at prøve.. Har virkelig prøvet mange ting nu!

    - Prøvet og trykke ventilen hårdt op, også mens jeg pumpede
    - prøvede at pumpe et par gange at vride den fra side til side, det gav heller ik noget godt resultat..



  • #6   3. jul 2009 det er ikke selve ventilen det er galt med, det er dækket der ikke er kommet ordenlig ned omkring ventilen, derfor siger jeg at om du skubber ventilen op, så falder dækket på plads

  • #7   3. jul 2009 tjek at dækket er kommet rigtigt ned om ventilen så, hvis ikke så pumper du lidt luft i og trykke ventilen "ind i dækket" så dækket kommer ned omkring ventilen, er lidt svært at forklare smiley men super nemt at vise xD

Kommentér på:
Hej alle! har brug for lidt hjælp..

Annonce