{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

nye eller gamle hjul? {{forumTopicSubject}}

skal have skifet hjul på project citybike (ombygning af min kones gamle Marin Palisades Trail årgang 97 til en brugbar city/pendler-bike til mig)

har 2 muligheder med hjul:
1) 1 sæt hjul fra skuret. STX fornarv/ shimano silent clutch bagnarv til 8 speed kasette (årgang 97) men ombygget med nye eger og mavic fælge i 2004 - pris: en tur til smeden for at få dem strammet og rettet op

2) nyt sæt Brand-X fra CRC feks. www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=42558 til 164.kr
eller dette www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=42641 til 330

men er sådan et billigt hjulsæt overhovdet pengene værd???... skal "bare" bruge til 2x4km om dagen + det løse med 90 kg på sadlen

har en gammel xt bagskifter liggende som jeg ikke ved om jeg vil bruge.. iså fald skal der findes billige skiftegreb
... Jeg kunne jo også opgrader min Rivette H2 til X.9 bagskifter + twistgrib og så bruge x.7 delene derfra til projektet smiley

ja ja .. så mangler der jo bare et nyt kranksæt+ boks, kasette, kæde, lidt kabler,dæk, slanger, sadel, nye pedaler evt en 2"riser for mere komfort

ps. ved godt at det ville være billiger og nemmere at købe en ny brugt cykel..... men ikke så sjovt

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
nye eller gamle hjul?

Annonce