{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.067 visninger | Oprettet:

"Tuning" elektrisk ladcykel {{forumTopicSubject}}

Min ladcykel kobler fra ved 20.2 km/t i stedet for de lovlige 25 km/t.

Controlleren er magen til denne: https://boxbike.dk/da/reservedele-til-elcykel/122-lcd-display-til-deluxe-ladcykel.html

Jeg overvejede om man kunne stille hastigheden ved hjulstørrelse - men ud fra vejledningen skal man holde set knappen nede i 10 sekunder. Gør man det tænder og slukker den bare displayet.

Bemærk - det er ikke fordi den skal "tunes" - bare kunne køre de lovlige 24-25 km/t.

Nogle idéer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Tuning" elektrisk ladcykel
  • #1   18. apr 2018 Jeg har haft en af de billige ladcykler med hjælpemotor fra am/ladcykler, den hjalp lige meget i hver gear så når jeg satte den i 7 gear trak den helt op til 35 km/t

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 8
    #2   18. apr 2018 Det kan være jeg tager fejl, men mener at El ladcykler kun hjælper til og med 20km/t.

  • #3   19. apr 2018 Ja det troede jeg os da jeg købte den, var bange for 250w motor var for lille men den er godt nok stærk selv på en så stor cykel. Hvis man har noget/nogen i ladet er det heller ikke til at styre hvis man køre hurtigere end 20-25km/t men alene og højeste gear triller man 30-35 ubesværet men så er da os kun 14-16km på batteriet.. har godt læst mig til de ikke må køre hurtigere end 25km/t men ville Ikke brokke mig over den kørte bedre end forventet. Har video af det et sted ser lige om jeg kan finde det

  • #4   20. jun 2018 finder er et tunings sæt til ladcykl

  • #5   30. jun 2018 Nej men de fleste hjælpemotorer køre efter sensore som sider ved hjulet. De kan flyttes til pedalerne så hjælpemotorer tror hjulet drejer langtsommere rundt

Kommentér på:
"Tuning" elektrisk ladcykel

Annonce