{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbremse studs
  • Carsten L
    Carsten L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følgere: 5 Svar: 25
    #1   6. maj 2018 De er til at skrue ud, en god rørtang på - evt lidt varme også

  • #2   6. maj 2018 Jeg har prøvet med rørtang den sidder bare fast. Der må være en anden metode tænker jeg

  • #3   6. maj 2018 Jeg tror det er svejset på.

  • Karl G
    Karl G Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 13 Svar: 20
    #5   9. maj 2018 Har du løset problemet?
    Kan man tage ud og skifter til ny studs men problemet er har rust på gevinden og holder fast med studsen.
    Karl / O-bike.dk


  • #6   9. maj 2018 Det forstod jeg ikke rigtigt Karl G. Kan du forklare det på en anden måde.

  • Carsten L
    Carsten L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følgere: 5 Svar: 25
    #7   10. maj 2018 Der hvor studsen sidder er der rust, derfor sidder den fast af h....til

    Varme på, godt med rustløser og så en vandpumpetang med gode kæber på


  • Karl G
    Karl G Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 13 Svar: 20
    #8   11. maj 2018 Thomas J. mit sprøgsmål er skruen er ud eller stadigvæk er ind og hold fast.

  • #9   11. maj 2018 Skruen er stadig inde. Så jeg bore den nok ud og bagefter må jeg lave nyt gevind.

  • Karl G
    Karl G Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 13 Svar: 20
    #10   11. maj 2018 Så anbefaler først skal brug en rigtig stærk penetration olie til rust. Bagefter opvarming (hjælper at knække rust på gevinden) forgafflen på studs område fx. med blæselampe + iskold vand på skruen. Du kan bruge rørtang. Skal gentage 2-3 gange. Skriv hvordan går...

  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #11   11. maj 2018 inden du begynder at bore, varme og andet på din cantilever studs, skulle du tjekke hvordan studsen ser ud i den anden side. Jeg tvivler på at studsen kan skiftes. Den ser ud til at være i et stykke, og svejset på. det er normalt den måde man monterer cantilever studser på, på billigere cykler.
    Løsningen er en ny forgaffel, den kan du få for omkring kr. 200


Kommentér på:
Forbremse studs

Annonce