{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af dækstørrelse til Mtb
  • #1   23. feb 2010 2,35 forand og 2,1 bag

    nej der er ikke nogle fordele ved tynder dæk forand


  • #2   23. feb 2010 Kim said it.

    Greb er vigtigere foran (for det meste), da en udskridning foran er sværere at kontrollere end en baghjulsudskridning.


  • #3   23. feb 2010 Lige nu, og til de kommende par måneder, kan jeg anbefale Maxxis Medusa 2.0 Dette dæk har overgået mine forventninger, rigtig godt greb, lav vægt og OK rullemodstand.
    Dæk er en meget individuel ting, og hvad man bør bruge afhænger af ens kørestil, preferencer, underlag og ens "skills" og selvsikkerhed på sporet.


  • #4   23. feb 2010 Ahh, et tyndere forhjul vil altid have lettere ved at nå bunden af en mudderpøl og derfor få fat i underlaget hvilket mærkes når du drejer i mudder... Eller tager jeg helt fejl?

  • #5   24. feb 2010 Dennis hvis man er på den vogn, så skal det også være smalt bagved. Så er det vel same same.
    Smalle dæk giver don andre ulemper så som ringere komfort og højere rullemodstand


  • #6   26. feb 2010 Dennis du har ret. Jeg kører i mudder 1.8.

    Og ellers har jeg bare at sige at jeg syntes 2.1 er rigelig bredt. Men det er jo bare min mening.


  • #7   27. feb 2010 mudder osv... skal det helt klart været tyndt dæk. men det skal være ekstreme tilfælde af mudder ville jeg mene....

    Personligt ville jeg ikke køre på noget under 2.2 og så selvfølgelig tubeless... det giver en stor forden når man køre ved lavt dæktryk... mindre rollemodstand og bedre greb...


Kommentér på:
Valg af dækstørrelse til Mtb

Annonce