{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

fixie gearhjul {{forumTopicSubject}}

hej alle. jeg er så småt begyndt at samle en fixie cykel fra scratch men da jeg er forholdsvis ny til at det der cykel fis, er jeg stødt på et problem. er lidt i tvivl om dette gearhjul er et fixie ved godt at der står fixie men ville lige være helt sikker på at vis pedalerne drejer drejer hjulene også. vis i forstår?

https://www.cykelgear.dk/reservedele/gearhjul/ombygningskit-singlespeedfixie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fixie gearhjul
  • #1   8. jun 2018 Det du har fundet er kun til at montere på friløbet af et almindeligt hjul, og ender op med at give dig en cykel med friløb. Af en eller anden grund er det blevet populært at kalde singlespeed cykler for fixie cykler, så det skaber stor forvirring for alle, når alt der har med et geararede cykler at gøre, pludselig bliver kaldt for fixie.

    For at køre med fast træk/fixed gear skal du have et hjul, som er beregnet til det. Navet skal se ud som vist på det vedhæftede billede for at du kan skrue et tandhjul og låsering på og køre med fast træk.


    profilbillede
  • #2   8. jun 2018 Kan godt anbefale et sæt Miche X-Press hvis det skal være et sæt billige fixie-hjul, der ikke vejer et halvt ton, har bremseflade til forbremse og kan holde til lidt af hvert. De kan findes fra omkring 1100,- og op efter på nettet.

Kommentér på:
fixie gearhjul

Annonce