{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.636 visninger | Oprettet:

Kæde rammer bagskifter {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Har et problem jeg ikke kan google mig svaret til..

Mine udvendige gear har drillet lidt med at hoppe over i gear og har nu opdaget at når jeg er i det øverste gear (mindste tandhjul) rammer kæden mod bagskifteren som på billedet. Er der nogen der ved hvordan jeg fikser det? Kan ikke gennemskue hvad jeg skal gøre.

Vh

Steffen


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæde rammer bagskifter
Kommentér på:
Kæde rammer bagskifter

Annonce