{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

xt m-8020 eller saint m820 {{forumTopicSubject}}

Daw folkens.

Jeg er ved at kigge lidt efter nye bremser, og har skudt mig ind på enten xt m-8020 eller saint m820. og de ligger i ca samme prisklasse
Men ved ikke hvilke der ville være bedst. Kan ikke finde en sammenligning, nogle steder. Så ville se om folk har noget erfaring med disse systemer, og om nogle kendte nogle fordele og ulemper.

Tænker ud fra hvad jeg har læst, så har saint enorm power, men ikke så meget modulering altså kontrol over al den kraft. og ellers hvad jeg kan se er de ved at ha en del år på bagen, hvilket jo stadig kan være et kvalitets stempel.
og hvad jeg kan se så skullle xt m8020 (4 stempler) være forholdsvis nye. Har hørt i et par reviews at de skulle være til at modulere, om det så er noget nyt de har udviklet sig frem til.

Men igen, hvis nogle har noget erfaring med disse systemer, og ville dele deres erfaring, så er jeg lutter og ører.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xt m-8020 eller saint m820
  • #4   30. okt 2018 Fedt man, ved man hvor lang tid det tilbud kører og, ved du hvor langt væk man skal for det bliver et problem med at de flytter front bremsen til højre side, da jeg helst ikke vil ende ud i det problem. Kan man se om venstre greb er til front bremsen, altså dem med 1m slange?

Kommentér på:
xt m-8020 eller saint m820

Annonce