{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

boost pumpe {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg vil gerne købe en boost pumpe som kan trykke min dæk ordentlig ud på fælgen, (swalbe rocket ron) som kan klare 3.7 bar, men hvor stort tryk kan man egentlig tillade sig at pumpe pumpen, eller flasken hvis det er sådan en det bliver, op til før man lukker luft i dækket og får det til at springe på plads. jeg vil egentlig gerne prøve noget tubeless

mvh
Bo paaske


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  boost pumpe
  • #1   7. nov 2018 Hvad er størrelsen på dine dæk?

    Jeg har en air shot til salg hvis det har interesse....


  • #3   28. nov 2018 Tak for de venlige svar

  • #5   29. nov 2018 Det var en lidt Blandede fornøjelse, dækkene kom til at sidde som de skulle. med schwalbe easy fit. men mine fælge (Rodi Viper 21), ville ikke blive tætte omkring ventilerne. efter mange forsøg måtte der slanger i, undersænkningen ved ventilhullerne inde fra. var af så dårlig udført at ventilen kun hvilede på 2 steder. hvilket resulterede i at dækket kunne være tæt det ene øjeblik for så, efter at have målt dæktryk, at være utæt omkring ventilen. hvilket gjorde at jeg gik tilbage til konventionelt setup med slange og dæk.



  • #6   29. nov 2018 Bo p : du skal være opmærksom på at ventiler kan variere fra model til model og at den ene model kan passe til det ene hjulsæt men ikke det andet....

    Hvordan ser dine ventiler ud? Er gummi dutten på indvendig side rund eller firkantet?

    Du skal ikke kaste håndklædet i ringen....


  • #8   29. nov 2018 Hej
    Det TL sæt jeg prøvede med var schwalbes tubeless easy kit 21 mm ventilen er konisk i enden,fælgbåndet er taget ud og fælgen rengjort med bremserens og isopropylalkohol og tapen lagt fint på, ventilen monteret.
    trods det at jeg fingerspænder så meget jeg kunne. kan den stadig vippe en lille smule frem og tilbage, som den kun støtter rigtigt på 2 steder, som om at hullet ikke er cirkelrundt. jeg har forsøgt med en ekstra gummipakning omkring ventilen inde i fælgen uden resultat.
    jeg har prøvet at klippe en ventil ud af en slange og tilpasse den og det gik i og for sig meget godt indtil jeg efterspændte ventilen med fingerne så blev den igen utæt.
    og efter pumpning og ryste dæk kunne den ikke holde tæt længere. er lidt fustreret


  • #9   30. nov 2018 Det er ventilen som driller.....selvom den fra scwhalbe ser fin ud så passer den ikke til dine fælge.... Kan du ikke tage et billed og vise din ventil?



  • #10   30. nov 2018 Her er et billede af ventilen. Og jeg har prøvet at ligge en gummiskive på 14 mm med 5 mm hul i på ventilstammen inden montage som et forsøg på at få den tæt

    profilbillede
Kommentér på:
boost pumpe

Annonce