{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

trigger Vs twister {{forumTopicSubject}}

Hey CG,

Jeg skal til at bestille nyt gear til MTB'en og er i tvivl om det skal være X.0 trigger eller X.0 twisters.

Jeg har XT skivebremse på min nuværende MTB, og vil gerne blive ved med at bruge dem. Men vil det være et problem at bruge dem sammen med Sram twisters. Twister grebet er jo ret "stort" så vil det sidde i vejen for bremsegrebet?

Mvh
Bjørn


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trigger Vs twister
Kommentér på:
trigger Vs twister

Annonce