{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af IKEA badeværelsesmøbel med vask (102 cm) – klar til ophængning 1.700 kr.
  • Flytte loftslampe 500 kr.
  • Fældet et stort træ 3.850 kr.
  • Skift af lås i kolonihave 1.740 kr.
  • Montering af IKEA seng, sofa og gardinskinner 2.550 kr.
  • opsætning og tilslutning af lamper 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ved hydr bremser på min cube
  • #1   21. aug 2010 Det kan du sagtens... For hvis der allerede sidder mekaniske skivebremser på, er det bare at købe et sæt hydrauliske bremser og skifte over. Du skal bare benytte de samme afstandsbeslag som allerede sidder på cyklen.

Du kan finde et ok brugt sæt fra ca. 500,- Udskiftningen klarer du nemt selv.

• #2   21. aug 2010 Okey super..

hvor kan dette findes, ville være kanont med hydr bremser istedet for mekaniske.

vh
    johny

• #3   21. aug 2010 Kunne lige se at mine bremse greb som sidder på nu, er i samme del som for og bagskifter til gearne ?

skal jeg så og have nu for og bagskifter på

• #4   21. aug 2010 Ja ingen tvivl om at det vil være meget bedre med hydrauliske bremser... langt mere effektive. MEN du har selvfølgelig en lille udfordring hvis de hænger sammen med gearskifteren (altså integreret), for så skal du også have nye gearskiftere.

Du kan evt købe shimanos serie med dual control, så du får det "samlet" igen, men ellers må du købe nye gearskiftere og så bremsesæt ved siden af

• #5   21. aug 2010 Har set at jeg kan få gear skifter løse til 8 speed gear, Shimano. så det gør jeg da og så må jeg have fundet et sæt hydr bremser...til den også. så sætter jeg bare det på sammen jo :0)

vh
    johny

Kommentér på:
ved hydr bremser på min cube

Annonce