{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.499 visninger | Oprettet:

Rasmus J
Rasmus J
Tilmeldt:
20. aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Skift af nav {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt mig inde for så læge at gå i gang med et fixie/siglespeed projekt. Projektet skal være så billigt så muligt. Har det meste jeg har brug for som stel og hjul osv.
Lige nu står jeg med et baghjul der har et 7-gears nav med fodbremse. Mit spørsmål lyder følgende: Hvad ville det koste at få navet skiftet ud med et flip/flop nav, og ville det kunne svare sig, frem for at købe et nyt hjul? det skal lige siges at jeg ikke har samlet et hjul selv før, så vil gerne have en erfaren til at gøre det for mig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af nav
  • #1   23. aug 2010 Det vil ikke kunne svare sig frem for at købe et nyt hjul, medmindre du kender nogle der vil bygge det op billigt..

    Et nyt hjul fra crc koster http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=28614
    og hvis du køber for over 825 er det fragfrit, så du ku nok godt finde noget mere der inde..

    Et bagnav koster omkring 300-350 (ved ikke hvem der er billigst her i danmark, men prisen er der omkring vil jeg tro)
    og så tar en cykelmek ca 350-450 for at bygge det op.. og det er så på din gamle fælg..


  • Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   23. aug 2010 Er det så ikke lige før det bedre kan svare sig at købe et hjulsæt? Så jeg også har fælge der matcher.. Jeg har prøvet at kigge på brugte hjul, men jeg kan slet ikke finde nogen under 1000 kr...

  • #3   23. aug 2010 Jo det var da en fin ide, men hvis det skulle holdes så billigt som muligt, kunne man jo bare købe et normalt forhjul (: men selvfølgelig, hvis det skal matche er det den bedste løsning

Kommentér på:
Skift af nav

Annonce