{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Børster tænder med 11x1 {{forumTopicSubject}}


Jeg har opgraderet til 11x1 med et sæt med en XT bagskifter og skiftegreb, der er kæde og kassette med også, denne var med et 46 tands som det største, hvilket jeg ikke brød mig om, så jeg har købt en SRAM 11-42 kassette, jeg kan bare ikke få skidtet til at skifte ordentligt, enten går det fint nedaf mod de mindre tandhjul, men så vil den ikke "passe" opad igen, får jeg det til at virke i den retning, opstår problemerne den anden vej, kæden er med mærkerne udaf, hvad dælen kan der være galt smiley smiley

Slet emne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børster tænder med 11x1
  • #2   1. apr 2019 Kan være at kæden er for lang. Kan også være vinklen på bagskifteren. Kan være mange ting. Tag dig god tid og prøv de forskellige indstillinger. Check også at bagskifteren ikke er skæv eller lign.

  • #3   1. apr 2019 Jeg har kørt max 75km med den store kassette, og kun på asfalt og grusvej. Skifteren er ny, men hvordan ved jeg om kæden er for lang og hvordan tjekker jeg vinklen?

  • #5   3. apr 2019 To led af kæden og justering af afstand på pulleyhjul og det største bagtandhjul gjorde sagen i orden, den skifter nu gear helt perfekt 👌 tak for hjælpen 👍

Kommentér på:
Børster tænder med 11x1

Annonce