{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste MTB lygte?
  • #1   26. sep 2010 Kom meget gerne med links... smiley

  • #2   26. sep 2010 søg efter siden dealextreme og find den lygte der hedder magicshine ct 808 den her jeg 2 stk af og de virker godt og koster ca 650 med fragt og told

  • #3   26. sep 2010 Jeg har to lygter fra dealextreme, en på styret og en på hjelmen. Efter min mening er det ikke nok med en på styret, fordi mange gange så skal man kigge i en anden retning end den retning styret peger. Medmindre du kun kører på de brede skovstier, så er det fint nok med en på styret.

  • #4   26. sep 2010 Rasmus F ja en på styret og en på hjælmen det lærte jeg til 24 timer i rold så jeg skal have 2 på næste år

  • #5   26. sep 2010 Jeg har lige bestilt 1 enkelt magicshine 808 på bike-box.dk og det er lige for at se om det er nok, den kostede ca 950 med fragt, men skal jeg have en mere bliver den nok købt i udlandet

  • #6   26. sep 2010 Andreas --> Ja jeg startede også kun med en på styret. Men på de små snævre spor er det altså meget rart at kunne se hvad der sker efter næste sving.. smiley

  • #7   27. sep 2010 Så er det en på styret og en på hjælmen smiley

    Men efter lidt søgen på nettet så findes de fra 500 kr og op til ca 7-8.000 kr. Der må da være forskel på de dyre og så de billige, ikke nogen der har prøvet de lidt dyre?


  • Ludvig T
    Ludvig T Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 38
    #8   27. sep 2010 egg beater på styret. evt 2 styk.(kun 399) og så en led lenser light kanon på hjelmen. de er lige kommet ud med styrfittings til deres lygter og med lidt modifikation passer den på hjelmen og SÅ kan du se de næste 5 sving. smiley

  • #9   27. sep 2010 Du skriver prisen er mindre vigtig!! så må vist blive Lupine Betty 14, der er deres nye skud på stammen.

    Køre selv med Betty 7 og dette kilp jeg fandt på youtube taler vist for sig selv :
    http://www.youtube.com/watch?v=_5ISjJ8tAbY


  • #10   27. sep 2010 Jeg har også kørt med Betty 7.. Den spiller ok smiley

  • #11   27. sep 2010 Her er rigtig mange af de lygter der sælges på dealextreme.. Så kan man se om de duer til noget eller ej.

    http://fonarevka.ru/


  • #12   3. okt 2010 Godt link, det vil jeg kikke lidt mere på..

    Lige et dumt spørgsmål, men batteriet hvor skal det side, i dunkholderen??


  • #13   29. okt 2010 Det blev den Betty 7, da jeg ikke har brug for mere end 2 timer med lys på - med børn, så får man sku ikke lov at være væk en hel dag fra familien smiley

    Tilbage til lygten, super lys.. Rigtig mange muligeder for at sætte systemet op som man vil ha det, plus der er virkelig knald på, super bygget..

    Tak for hjælpen med valget smiley


Kommentér på:
Bedste MTB lygte?

Annonce