{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.713 visninger | Oprettet:

Kæderens i ultralyd {{forumTopicSubject}}

Jeg ville høre om andre har prøvet det, for jeg er da helt blæst bagover over hvor effektivt det er.
Jeg arvede en lille billig brillerenser fra min far. Og da jeg ikke bruger briller kunne jeg lige så godt prøve den til cykeldele.

I med kæderens, og en genstridig kæde, som trods den er relativ ny havde fået noget knas jeg aldrig kunne få helt væk. Tog en tur i et område med klitter af en super fin fygesand, en dag det var knastørt..
Selvom kæden var renset i forvejen, lå der 2mm skidt over hele bunden på beholderen da jeg var færdig.

Blæste den "tør" med trykluft, og dyppede den i isopropylalkohol for vandfortrængning/lyntørring. Og efter 5 min var min kæde som sprit-ny. smiley

Kan varmt anbefales.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæderens i ultralyd
  • Lars O
    Lars O Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 13
    #1   13. maj 2019 Ja og for al den kemi du har brugt kunne du have købt en ny kæde.
    Den smule skidt du ikke kan få af med en alm rengøring har jeg svært ved at se skulle have nogen synderlig betydning for kædens levetid, da den er nøjagtig lige så beskidt efter få min på næste tur.


  • #2   14. maj 2019 Jeg kan da ikke købe en ny kæde for prisen på 300ml kæderens, som i øvrig genbruges..
    Får slet ikke knas under rullerne der ikke kan komme ud, på hver eneste tur jeg tager.


Kommentér på:
Kæderens i ultralyd

Annonce