{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Geardrop bombtrack beyond 2016 {{forumTopicSubject}}

Hej er på en lille cykel tur og er lige idag kommet til Slovenien og knækkede mit geardrop har været så dum ikke ha et ekstra med er her nogen der ved om det kan skaffes her nede tænker måske i ljubjana eller Kroatien eller trieste i Italien. Har lavet lille nødløsning så cykel køre fint men holder det så vil gerne ha fat på nyt
Vh Peter


Kommentarer på:  Geardrop bombtrack beyond 2016
  • #1   19. maj 2019 Kører stadigt det jeg har lavet nu jeg jeg kun 140km tilbage så har kørt igennem hele Slovenien og snart hele Kroatien også

    profilbillede
  • #2   23. maj 2019 Det lyder godt....ville nok panikken en anelse hvis mit gear drop knækkede på sådan en tur.

    Hvor langt og hvor længe har du kørt?

    Ruller den godt sådan en bomb track og fungerer det fint kabel bremser?


  • #3   24. maj 2019 det gjorde jeg os, jeg ku tude der, har der været nogen i skoven, har jeg skræmt dem væk med mit råberi og banderi efter det skete, jeg tænkte nu kan jeg ikke komme videre tur er slut, men har en vis stædighed så jeg lavede plade der passede uden på, og skruede en skrue i selve geardrop den øverste del så det passede med hul i pladen når jeg så spændte hjul over pladen holdt den fint geardrop på plads, kørte langt med det sådan og det virkede fint intet mærke, ved ljubjana fik jeg det dog svejset og rettet helt op blev lidt skævt af svejsningen, kørte 1600km på 11 dage fra Krakow polen, ned gennem Tjekkiet, og et stykke af Slovakiet, ind i Østrig videre ind i Ungarn til nord Kroatien, og videre igennem Slovenien ned i mellem syd Kroatien hvor jeg kørte langs kysten ned til split, den ruller fint jo lidt efter hvad man sætter af dæk på og dæk tryk os, TRP er de bedste bremser til kabel de fungere godt, men ikke helt samme kraft som mine hydraliske på min mtb, men til gengæld bliver TRP bremser aldrig utætte og er meget drift sikre, mange der køre bikepacking og touring bruger dem af samme grund


Kommentér på:
Geardrop bombtrack beyond 2016

Annonce