{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

H12 2011....hvad bør vi vide !? {{forumTopicSubject}}

Hej CG

Som overskriften antyder så har et par kammerater og jeg meldt os til næste års H12 (12 timers løb for 4-mands hold)

Vi har aldrig deltaget i et MTB løb - så måske var der nogen herinde der kunne give os et par stald tips, så vi undgår de værste begynder-fejl ;o)

- vi kommer til at køre 3 timer hver (sikkert 1 time ad gangen) men hvad kræver det af træning ? vi kører normalt 1-2 timer når vi er i skoven

- hvordan bliver man hurtigt / bedst klar til endnu en tur - hvordan bruger vi pauserne ?

- hvad har man med af udstyr - til cyklerne, til os selv ?

Alle tips og tricks er velkommen ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• hvepse 1.150 kr.
  • Vinduespudsning- 4 vinduer 500 kr.
  • Afløb under køkkenvask 800 kr.
  • Samle 4 IKEA Pax skabe og løfte dem op på sokkel 750 kr.
  • Afhentning og bortskaffelse af terrasse fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  H12 2011....hvad bør vi vide !?
  • #1   3. dec 2010 Hej

Har kørt det 2 gange de sidste par år som trio hold. I kan godt glæde jer det er et fedt løb.

Jeres træningsmængde skal op evt som interval træning, men også længere ture, hvor tit træner i ??

En omgang sidste år lå ca på 35-40 min, vi gjorde det at vi skiftede for hver omgang andre køre flere i træk, vi var ikke i god nok form til dette.

Husk extra gear drop det er vigtigt da di cykel mekanikker der er tilstede ik har med til alle cykler, Eller sørg for rigeligt tøj skifte tøj osv.

MVH

STefan

• #2   3. dec 2010 I øjeblikket er vi jo sneet inde smiley men ellers cykler vi 1-2 gange om ugen, personligt vil jeg skrue op for MTB turene lige så snart det bliver muligt at komme rundt i skoven igen

Gear-drop ? Er det den der holder bagskifteren og er det noget der ofte går i stykker ?!

• #3   3. dec 2010 Ja det er den der holder bagskifteren, den går ikke tit i stykke men hvis den ryger, pga grene eller ligende, så kan du ik køre på den cykel mere den dag.

• #4   3. dec 2010 Nyd det. Jeg var med i 4-mands hold i Århus i år. Selv om vi blev suverænt sidst var det skidesjovt. Placeringerne kan man altid arbejde på.

Dog havde vi slet ikke noget værktøj med. Det havde været godt med fx ekstra kæder, kassetter, slanger, quick links osv.

Kommentér på:
H12 2011....hvad bør vi vide !?

Annonce