{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

Et par spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej CG

Min kæde er begyndt at følge med rundt med forreste tandhjul. Men kun når den står i midterste klinge. Nogle af tænderne er blevet skæve.
Sidder nu og leder efter et nyt tandhjul, men ved sgu ikke hvad der passer. Nogen der ved hvad det hedder det jeg har på?
Kigger her efter nyt (link fjernet)

Andet problem er at min lock-out på forgaflen sidder fast. Jeg kan slet ikke spænde den. Den sidder bare fast. Hvad gør man ved det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par spørgsmål
  • #1   20. dec 2010 Du linker til en hel liste med forskellige tandhjul smiley
    Hvis ikke du mener du selv kan finde ud af at købe det rigtige kan du jo bare gå ned til din lokale smiley
    Hvis jeg var dig vile jeg købe TA klinger nu jeg var igang,
    Men har du undersøgt om resten af geardelene også trænger til at blive skiftet?

    Men tilbage til dit spørgsmål:
    Tæl tænderne på din krankring, og antal huller som den skal fastspændes med..


  • #2   20. dec 2010 er det ikke et ganske alm XT du køre med?


  • #3   20. dec 2010 for så er det en M770 Middle chainring du skal bruge. fås her http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=38184
    som stefan er inde på skal du nok lige se hvordan kæde og kasette har det. nu har jeg kun skiftede tandhjul foran en gang. men jeg skifter også kæde og kasette samme med. ja faktisk skiftede jeg alle tandhjul ud på en gang og kæde.

    tandhjul og kæde slides jo sammen. og sætter du nye tandhjul på en gammel kæde, slider du dit tandhjul hurtigere.


Kommentér på:
Et par spørgsmål

Annonce