{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rock Shox Dart 2 godt eller skidt?
  • #1   13. jan 2011 Dart 2 var standard på min scott, og den virker egentlig ganske udemærket, men den fik problemer i vinterkulden; den blev langsom..
    Nu har jeg kørt med Tora SL Air i halvandet år og har på ingen måde fortrudt at jeg valgte den -Den er i det hele taget bare en meget bedre gaffel. Den har meget mere rebound end Dart 2, føles mere glat igennem hele vandringen, og så synes jeg også den ser federe ud smiley

• #2   13. jan 2011 Jeg har selv Rock Shox på min dirt, og må sige at den fungere faktisk godt... men, som MrWhite også skriver, så ''står'' den altså af når det er koldt! Den bliver meget hård og langsom... så vil ikke anbefale den, hvis det er meningen at den også skal bruges i vinter perioden... =)

• #3   13. jan 2011 Alt efter dit behov og økonomi så køb som minimum en cykel med en rock shox recon gaffel eller køb en brugt Rock shox reba det er en dejlig gaffel og de kan af og til findes til omkring 1000 kr her på siden det vil du helt sikkert blive glad for frem for både dart og tora gafflerne

• #4   13. jan 2011 Dart gaflerne er med en stålfjerder i oliebad og stort set uopslidelige ... men også tunge og langsomme i afj. spec. i vinterkulden som andre også har nævnt, men absulut brugbar til motions mtb i den lave prisklasse

når vi snakker Rock shox gafler til XC ser ranglisten sådan her ud:
    Dart 1-2-3 (hvor 3 er bedst)
    Tora
    Recon
    Reba
    Sid

så ja en tora sl air er bedre end en Dart 2 gafel - men hvis du skal betale meget mere en 7-800 extra for cyklen med tora gaflen så drop det og køb istedet en recon/reba evt brugt - du kan få en ny Recon Solo air for omkrin 1300 over nettet i tyskland

• #5   13. jan 2011 Det er fordi jeg har kig på en Jensen xc1. Den ser lækker ud med den er udstyret med en dart 2. Pris 5000kr.

Alternativt har jeg også kigget på cube ltd pro. Pris 7900kr.

Scott scale 35 2010 model til 11000kr

• #6   13. jan 2011 jeg ville tage tage den jensen - så har du sparet 2900 iforhold til cuben - det kan du nemt finde en reba gaffel for og det er ikke så svært at skifte sådan en svend

• #7   13. jan 2011 du kan enda få en Sid på under 1500g til 300£ - godt 2700 her
    http://on-one.co.uk/i/q/FORSSIDRLT/rockshox-sid-rlt-disc-100mm-fork

så er du ved at være godt kørende

Kommentér på:
Rock Shox Dart 2 godt eller skidt?

Annonce