{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shimano 12 speed problem
  • #2   13. sep 2019 Har samme tanker

    Alm sram/Shimano hub
    Sunrace 12 cassette
    Slx 12 speed bagskifter
    Slx 12 speed forskifter

    Det burde passe ik?


  • #4   13. sep 2019 Dog ret ærgerligt at du ikke kan få SLX kassetten, da du på den måde får den fulde Hyperglide+ oplevelse, som efter sigende skulle være det mest banebrydende ved Shimano 12 speed

  • #5   13. sep 2019 Der er aldrig noget der er så skidt at ikke er godt for noget..... Og i det tilfælde er jeg begyndt at argumentere om næste cykel projekt smiley

    Iøvrigt Thomas m så er den cykel du købte til din dreng/ pige kommet i 24 tommer så den bliver købt til min pige til hendes fødselsdag.... Tak for inspiration!


  • #6   13. sep 2019 Rigtig nok Rasmus. Fedt mhs til Vitus'en den skal hun nok blive glad for. Min dreng er vildt glad for hans og MTB karrieren er i den grad startet. Vi tog lige 11 km på et blåt/rødt spor sidste weekend smiley

  • #7   13. sep 2019 Det er top nice at cykle med ungerne og husk nu ( uden det skal lyde gammel far) at det vigtigste er at komme afsted og få helhedsoplevelsen eller det synes jeg....har to børn min pige cyklede uden støttehjul da hun var 3 år og gik da hun var 8 måneder.... Min søn er fire og gider knapt nok cykle men kan sidde i flere timer og fordybe sig.... Vi skal have flere ildsjæle ikke flere strava stræbere hvis du kan følge mig ;-)....

  • #8   13. sep 2019 Jeg kan like mine egne kommentar det er fantastisk smiley

  • #9   13. sep 2019 MTB handler for mig om frisk luft og eventyr. Hvis jeg møder et sjovt stykke teknisk spor vil jeg langt hellere lege der end at sponse videre.
    Alt for mange af dem man kan finde at køre med tænker mest på optimal Watt og at få så mange km i benene e som muligt.

    Eneste grund til jeg nævnte de 11 km er at det siger noget om cyklens kvalitet, at en dreng der lige er fyldt seks kan køre 11 km på et rigtig mtb spor.


  • #10   13. sep 2019 Helt enig Thomas og det var ikke for at lyde dumt jeg sagde det smiley stolt af ens eget barn må man sgu altid være og mega han kunne 👍

  • #12   14. sep 2019 Hahahahahaha it never stops !!!

    Hva er vi ude i ??


  • #14   14. sep 2019 Hva er du mest til? 29eren?

Kommentér på:
shimano 12 speed problem

Annonce