{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.037 visninger | Oprettet:

Fox 32 F100 Terralogic {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Jeg har tænkt mig at købe en Canyon Grand Canyon AL 8.0.
Jeg har tidligere haft Al 7.0 modellen. på den model kunne forgaflen låses fra styret af. forgaflen var en RockShox SID RLT 100mm

På 8.0 modellen kan jeg ikke på billederne se at den kan låses fra styret af. den har en Fox 32 F100 Terralogic forgaffel.

Er der nogle der kender forskellen på de 2 forgafler?

venlig hilsen
Jesper Nicolaisen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fox 32 F100 Terralogic
  • #1   19. mar 2011 Den låser selv op smiley

  • #2   19. mar 2011 men vil det fungere bedre end med manuel lås? jeg tænker, hvis man pludsseligt vil accelerere på lige vej, låser den så ikke op?


  • #3   19. mar 2011 Om det fungerer bedre end manuelt lockout er en smagssag, men det fungerer det system.
    Jeg har kun prøvet det på en ældre Fox Terralogic, men det er næppe blevet dårligere, og jeg var nu ganske imponeret over det dengang.


  • #5   19. mar 2011 Jeg har brain gaffel på min som nok er det samme som en terralocic gaffel, jeg syntes det virker 200 % du stiller bare hvor meget der skal til for den åbner.

  • #6   20. mar 2011 Det er ganske enkelt verdens bedste gaffel, fuld automatisk og justerbar på alle tænlelige måder. Har du først prøvet en terralogic går du aldrig tilbage, trust me på det punkt. Jeg får feks renoveret min for tiden, koster mig nok 3500kr fordi jeg osse får nye inderben men det er hver eneste krone værd, fordi den blir som helt ny. Overvejede ganske kort en "billigere" RLC model, meeeeeenn nej smiley

Kommentér på:
Fox 32 F100 Terralogic

Annonce