{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

SRAM Red i regnvejr {{forumTopicSubject}}

Vil blot hører om der var nogen af jer der havde erfaring med SRAM red i regnvejr.

Grunden er at min Red bliver ustabil og nærmeste kammer over på tandhjulene bagtil. Den springer ikke op og ned i gear det er ligsom om at den springer en tand. Gruppen er næsten ny så det kan ikke skyldes slid.

Skriv gerne jeres erfaringer, hvis I har oplevede samme problem

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SRAM Red i regnvejr
  • #2   13. apr 2011 hvad med kablerne, køre de godt og der sidder ikke noget i dem som gør at de ikke kan bevæge sig frit?

• #3   13. apr 2011 Når det ikke er regnvejr og kassette og kæde dermed ikke er smurt ind i skidt, kører alt som det skal. og vasker og smør jeg delene efter en regnvejrstur er alt som det skal være.

• #4   13. apr 2011 Hej Jesper.
    Det lyder til at din bagskifter er meget sart over for snavs.
    Hvis du har udvendig kabelføring, har du så beskyttet kabel indgangene? Altså hvor det ubeskyttede inner cable går ind i yderkablet?
    Som det ses her:
    Lance Armstrong's Trek:
    http://cdn.mos.bikeradar.com/images/news/2009/05/13/1242225856538-ysv6rqemiu4c-500-90-500-70.jpg

En Liquigas cykel:
    (link fjernet)

• #5   13. apr 2011 Hej Jesper

ER det oppe ved baggaflen du mener, for så er der beskyttelse, men kan heller ikke se at det skulle være kablet der er noget galt med, i´og med det går fint med at skifte gear. Den springer på alle tanhjul uanset størrelse når jeg ikke skifter gear. du kan se min opsætning på billederne under min profil. FRM Blackhole biken.

• #6   13. apr 2011 Det kan da godt være det er det der er problemet, min kæde olie er en lidt ældre sag, som er godt klistret og trævler en del når den kommer på. Måske den skal udskiftes. Det havde jeg ikke lige overvejet. Kan du via min beskrivelse be- eller afkræfte at det er det der er problemet?

Kommentér på:
SRAM Red i regnvejr

Annonce