{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.841 visninger | Oprettet:

Sonny S
Sonny S
Tilmeldt:
17. maj 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13

Skifte kæde {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er ved at skifte min kæde på min mtb. Det er en shimano kæde hvor der følger en lille split med som man skal samle den med.
Det jeg er i tvivl om er hvad man gør med den split, den er ca dobbelt så lang end den skal være, skal man klippe det overskydende af når den er kørt igennem, eller hvad gør man? Jeg vil hellere være på den sikre side, gider ikke ødelægge noget smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte kæde
Kommentér på:
Skifte kæde

Annonce