{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.533 visninger | Oprettet:

Skift lefty til standard forgaffel {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Jeg har en cannondale contro 3 med lefty forgaffel.
Forgaffel: Cannondale Lefty Rigid, Alloy, 1-1/8" Steerer
Bremser: Magura MT2 hydraulic disc, 160/160mm
Hub: Cannondale Lefty 50 front, C4 rear
Fælg: Alex DC 5.0, double wall, 32-hole
Dæk Schwalbe Little Big Ben, 700x40c

Jeg har aldrig rodet med cykler før. Kan jeg købe en normal forgaffel og sætte på og i så fald hvad skal jeg være opmærksom på med den forreste hydrauliske bremse og skive som skal flyttes med over på den nye forgaffel? Jeg går ud fra at hjulet også skal skiftes da det er et lefty hjul.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift lefty til standard forgaffel
  • #1   3. nov 2019 Du kan ikke bruge hjulet så nyt hjul....hvorfor vil du skifte den?

    Ud fra de specs du skriver lyder det ikke til at være en mtb du har?

    Det nye hjul skal have samme montering med bremsen så kan du genbruge roteren.....


  • #2   3. nov 2019 Jeg vil skifte den fordi forgaflen er beskadiget. Og nej det er ikke en MTB.

    Hvordan ser jeg hvilken montering hjulet har ?


  • #3   3. nov 2019 Hva er der sket med forgaflen og hvilken cykel er det? Overvej en fast forgaffel nu hvor det ikke er en mtb.... Er det en cannondale bad boy Eller hva den by hedder?

    Du skal have en forgaffel der passer med hjulet og en forgaffel der passer til rammen...


  • #4   3. nov 2019 Jeg blev påkørt så det bærende beslag på forgaflen er knækket.

    Der står i mit opslag at det er en cannondale contro 3. ^

    Ja det skal være en fast forgaffel. Skal bare have en helt normal forgaffel til at cykle til og fra arbejde.


Kommentér på:
Skift lefty til standard forgaffel

Annonce