{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmm flænge i carbon ramme
  • #2   10. maj 2011 Det ligner den har fået et slag på siden, om skaden er inde i carbonen eller kun i lakken ved jeg ikke.. men tror godt du kan køre på den indtil du får den tjekket.

• #3   10. maj 2011 nogen der ved hvordan kronrøret ser ud på sådan en cykel er det v formet ?? sp det måske er under hakket

• #5   10. maj 2011 ok hvis de ikke dækker er der så nogen der har en ide om hvad det koster at få fikset ??

• #6   10. maj 2011 Er det blødt hvis du trykker let på det?

• #8   10. maj 2011 Snak med Anders Borg fra Fåborg, jeg har fået lavet 2 rammer hos ham til UG smiley

Jeg gav ca 600-700 for en rep. i overrøret.

www.magicwave.dk

• #9   11. maj 2011 Jeg ville ikke være bange for at køre videre på den, men ville samtidigt få den undersøgt. Ligner mest en lakskade.
    Carbon knækker sjældent katastrofalt! Det er en myte. De allerfleste kvalitetsprodukter har så megen sikkerhedsreserve indbygget at man opdager at der er en revne, før skidtet knækker helt.
    De eneste produkter jeg har haft til at fejle pludseligt, er et par alustyr og en alufrempind, aldrig carbon. De to carbonstyr jeg har knækket, blev bløde og knirkede, så jeg opdagede det. Selv med alle kræfter kunne jeg efterfølgende ikke knække dem, selv om jeg ville.

• #11   12. maj 2011 nu er den røget til mek så må vi se hvad de siger, hvis den har fået et slag er det ikke mens jeg har haft den. og jeg har haft den fra ny,
    ang om den brækker sammen er det jo et twin stel jeg mener det er lavet af 2 halve eller ?????

• #12   15. maj 2011 @Kenneth A: Hvad var det der knækkede? Bare af nysgerrighed. Det lyder grimt.

Jeg tror nu nok at jeg har ret. En fejl, som du har haft, gør ikke at carbon pludseligt er farligt at køre på. Prøv at tænke på hvor mange steder carbon bliver brugt. Luftfartsindustrien, motorløb osv. Her er belastningerne meget større og konsekvenserne ligeledes større.
    Igen, hvis sagerne er designet ordenligt, er der en meget høj sikkerhed, også efter skader. Men på E-bay Kinavarer, har man f.eks ikke den sikkerhed.

• #13   19. maj 2011 jeg har så fået byttet stellet smiley men jeg bedte dem om af få et alustel da jeg ikke har nerver til at køre plastik mere smiley og så kan den også ryge i en cykel træner til vinter. det tog en uge har lagt et billede af den i mappe med rammen . skal lige siges at da jeg købte den ville jeg have dem med alustel men den var udsolgt

Kommentér på:
Hmm flænge i carbon ramme

Annonce