{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.068 visninger | Oprettet:

Headset til canyon Lux MR ? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger efter et nyt headset til min lux.. Men hvilket headset passer til en lux ramme ? der sidder et FSA ZS-5 headset i nu. og overvejer dette FSA headset i stedet. vil det passe ?
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=9069

det som jeg er lidt i tvivl om er der står integreret headset til 46mm OD headtube og 11/8" steerer. ID: 42mm, OD: 46mm. TH brand 45/45 graders hybrid Campagnolo type bearings
hvordan skal det forstås, og vil det passe på min ramme ?
jeg har målt hullet til mine lejer, de har en diameter på 42mm

er et integrated headset, et integrated headset, eller er der forskel dem imellem ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Headset til canyon Lux MR ?
  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 24
    #1   13. maj 2011 Hej Michael.

    Det headset passer slet ikke til din canyon LUX, da den kører med 36 graders anlægsflade, så du skal finde et 36/36 headset.
    Er lidt noget bøvl, har selv en Canyon LUX MR 2011, den har jeg monteret andet headset på. Er ikke alle der er med de grader som den kører med.
    Jeg kan personligt heller ikke finde noget headset fra FSA som hedder ZS-5, men det fulgte med cyklen, så det må eksistere.
    Eller så kan du pille det øverste leje ud, og gå ned til din lokale c-smed og få ham til at finde noget til dig (ved godt det er alt for dyrt, kontra nettet)

    (link fjernet) er linket til det headset jeg har købt.


Kommentér på:
Headset til canyon Lux MR ?

Annonce