{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KLONK lyd på min Marzocchi Dirt Jump
  • #1   26. apr 2007 fittings, ellers er dine lejer, eller hvordan man satver det smadret.
    ellers ska du have indstillet din rebound, den kan også være for hurtig. har selv haft det problem. men prøv nye lejer eller nyt fitting smiley

• #2   26. apr 2007 det plejer ellers at være rockshox der har det problem, men så den serviceret,

• #3   26. apr 2007 det Kunne godt være fittings... prøv da lige at ta' gaflen af og kig på lejerne, det er jo ikke det sværeste at tjekke smiley -ellers kan det som de to andre siger være for hurtig rebound (har dog aldrig selv været ude for det, men har prøvet at kører med for store lejer.. der sagde den netop en klonk lyd... prøv at trække forbremsen og rok cyklen frem og tilbage, så kan du se/mærke om gaflen er løs)

• #4   26. apr 2007 Om gaffelen kan bevæge sig frem og tilbage har intet med for store lejre at gøre, der imod skal du have strammet dit headset op.
    Er det en Dirtjumper eller er det en af deres Dirt Jam gaffeler ? Jam gaffeler siger alle sammen den lyd, der sker intet ved det.
    Dirtjumper gaffelerne kan også godt sige den (har jeg dog kun oplevet en gang), men der er det højest sandsynligt rebounden der er for hurtig, som Mathias påpeger.
    Der er ingen rebound på Jam gaffelerne, det er derfor.
    - Stefan

• #6   26. apr 2007 Det er en dirt jam pro...

Det undre mig bare for jeg synes ikke jeg har, kunne høre klonk lyden fra start af.

• #7   28. apr 2007 stefan h... problemet var jo netop at headsetet ikke Kunne strammes op, fordi lejet ikke kunne ligge rigtigt i lejeskålen, eller hva fa'n det hedder... ??

• Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #8   10. okt 2007 være din forgaffel der er løs

Kommentér på:
KLONK lyd på min Marzocchi Dirt Jump

Annonce