{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
235 visninger | Oprettet:

specialized turbo como 2019 low entre problemer {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg vil gerne dele en oplevelse som jeg har haft med min cykel,
Jeg startede med at være den lykkelig ejer af specialized turbo como 2019 low entre, efter rigtig mange anmeldelser på nettet.
Jeg tænkte, den cykel er lige mig, skal bruge den til at pendle med, OGSÅ selvom den er lidt halv dyr,

efter 2000 km, begyndte den at få problemer, med at starte systemet op. Jeg fik det fixet på garantien.
nu ca. 1000 km efter, begynder den at drille igen, det samme problem opstår, nu har jeg booket tid igen til rep.

https://vimeo.com/379255215

Hvad tænker i?
Er der ikke noget med en lov, som siger at hvis man sender den samme rep. 3 gange ind, så skal de erstatte det med en ny?

PS. Smarte bemærkninger frabedes.-

vh dj

Kommentarer på:  specialized turbo como 2019 low entre problemer
  • #1   13. dec 2019 Øv bøv. Inden for det første år må de reparere så meget de vil under garanti. Men de skal få det til at virke jo. Hvis den allerede driller lader det til at de ikke har fixet problemet. Hvis ikke det virker må forhandleren begynde at sende det tilbage til grossisten og få dem til at hjælpe yderligere. Håber den kommer til at virke.

• #2   13. dec 2019 Har du prøvet og hente specialized app. Den skulle kunne give dig en diagnose, hvis det er problemer med cyklen?

Kommentér på:
specialized turbo como 2019 low entre problemer

x