{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Chromag {{forumTopicSubject}}

Yo

Jeg har købt mig lidt Chromag produkter, for at teste dem lidt af og tænkte at jeg lige ville dele mine erfaringer med dem herinde. Delene er købt hos CRC og du kan evt tjekke priser her http://www.chainreactioncycles.com/Brands.aspx?BrandID=984

Jeg har købt;
Saddel - Chromag Moon i grå
Frempind - Chromag Ranger 90mm 6 gr. rise i grå/blå

First off er Chromag jo udvilket af riders til riders. Og det tiltalte mig lidt...

Saddel
Har en meget flad front til at sidde godt frem på når man kører op og god smooth bagtil, så man kan slide bag sædet når det går nedad. Har siddet på den et par timer nu og er IKKE blevet øm. God pasform og komfort.... til min røv i hvert fald. Lidt hård, men på den gode måde.

Frempind
Super stiv og stabil selvom den er 90 mm. Ingen fornemmelse af slør eller ustabilitet og den fik prøvet lidt af hvert på turen. Lækker feeling på produktet, og det eneste problem med den er at farven er mere blå/grå end grå... det ka a godt leve med. Skiftede de medfølgende bolte til titaniumsbolte, de det var sådan "messing gylden".

Overall gode køb. Lækre produkter og fed fornemmelse af kvalitet. Føling af at "det her holder" - forvent dog ikke letvægtsprodukter, men derimod AM produkter som er bygget til at holde mod lille mervægt, fremfor XC produkter.

Andre som har erfaringer med Chromag produkter, så kunne det være lidt fedt at samle dem her i tråden.

Spørger du mig, er det et mærke man skal holde lidt øje med, for de laver super fede til AM / FR / DH

Se evt mere her http://www.chromagbikes.com/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chromag
Kommentér på:
Chromag

Annonce