{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Esben E
Esben E
Tilmeldt:
2. jul 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Hvilke klinger til Trek Fuel ex7? {{forumTopicSubject}}

Hey!

Jeg er ved at bestille et sæt nye klinger til min Trek Fuel ex7 fra 2007. Det er det originale Shimano Deore der er slidt op, men sidder og kigger på klinger der passer til hhv. FCM510 og FC-M590 og kan sgu ikke finde ud af hvad der passer på min. For mig ligner de hinanden til forveksling. Nogen der ved hvad der vil passe?

\Esben


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke klinger til Trek Fuel ex7?
  • #1   19. jun 2011 Hvilken model har du nu??
    De fleste er 104mm i BCD og 64 til den lille klinge. Derefter passer næsten alt sammen.
    Overvej evt om det kan svare sig af købe et SLX kranksæt som det der er her: http://www.cykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=26127

    Jeg har netop købt nyt kranksæt (SRAM X9) istedet for klinger til mit FC-M540 kranksæt.


  • Esben E
    Esben E Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #2   19. jun 2011 Kan nemlig ikke se at det står nogen steder hvad det er der sidder på nu... men det er standard 4 huls 64/104mm er jeg sikker på. Spørgsmålet gik mere på, om det så altsammen passer. Og det lyder det jo til! smiley

    Skidtet kører sådan set fint (bortset fra at tænderne er HELT væk), så regner bare med at smide nye klinger på. Koster jo ikk ret meget!


  • #3   19. jun 2011 Sidst jeg købte, gav jeg 200 for midterklingen og 100 for den mindste. Den store er dyrere end midterklingen, så det løber hurtigt op i forhold til nyt, synes jeg.
    Det er lidt ærgeligt med brug-og-smid-væk, men sådan er det deværre bare.
    Køb evt det her og sælg armene igen. Så bliver det næppe meget billigere.
    http://www.cykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=25251


Kommentér på:
Hvilke klinger til Trek Fuel ex7?

Annonce