{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.960 visninger | Oprettet:

forkert stelstørrelse ? {{forumTopicSubject}}

Hej gode cykelentusiaster -jeg håber i kan hjælpe med et lille spørgmsål smiley jeg købte en cykel og der der stod i mailen at den er med 27,5 tommer stel, problemet er at den føles for lille og jeg muligvis tror de har givet mig en for lille stelstørrelse fra butikken - hvor er det man måler stelstørrelsen på en cykel ?

- Mange tak for svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forkert stelstørrelse ?
  • #1   14. apr 2020 er det ikke 27.5" hjul for 27,5" er 68,75cm og til en person på plus 230cm høj

    stel størrelse måler du fra midt krank til sadelpind start


  • #2   14. apr 2020 @gon g, tak for svar og jo jeg tror du har ret -der står 'SCO Premium Street 27,5' så det må være hjul ja -jeg har desværre købt en for lille cykel xD -jeg synes bare det er mærkeligt bilka kan sælge en cykel som føles som en børnecykel i stelstørrelse når den faktisk sælges som en vkosencykel ,og jeg er kun 180cm, men den føles stadig for lille smiley -det må jeg leve med -hav en god dag

    profilbillede
  • #3   20. apr 2020 Drilsk sag! Bilka angiver ikke stelstørrelse, så vi er nok omme i noget universal, eller en størrelse passer alle! Den skulle faktisk være fin nok til 1,80. Er den født som MTB vil den føles lille, for det er kompromiset for at være agil. Den fornemmelse passer ikke helt til gade... Kvikfix? - Skub sadlen bagud, så langt som den kan så længe knæet er lige over pedal i forreste position. Er det ikke nok, ville jeg ofre en længere frempind. Cyklen er formodentlig ikke værst? - Ellers handel cykel efter prøve, gerne med rådgiver, det er nemt at blive forblændet af ny lak og en tur rundt om blokken. smiley


Kommentér på:
forkert stelstørrelse ?

Annonce