{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.359 visninger | Oprettet:

Smøring af Kassettehylster/body ved service? {{forumTopicSubject}}

Hej,
- har et Zipp 404 hjul, som jeg lige har skiftet body på (fra Shimano til Campagnolo) - er blevet i tvivl om hvilken olie/fedt jeg skal give palerne og selve ''tænderne'' hvor de går i indgreb? Er det okay bare med kædeolie, eller skal man have en speciel fedt/olie?

// Victor.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smøring af Kassettehylster/body ved service?
Kommentér på:
Smøring af Kassettehylster/body ved service?

Annonce