{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvide fælge?
  • #1   13. okt 2011 du kan ikk få farven på bremsefladen til at "holde". da det vil blive slidt af meget hurtigt. men hvorfor køber du ikke bare nogen hvide fælge..?

  • #2   13. okt 2011 Det tænkte jeg nok, og synes ikke rigtigt jeg kan finde et sæt hvide fælge i mit prislejde. har fundet et pænt sæt til en 1000 kr men synes det er lidt voldsomt at ofre på en cykel der egentlig bare er en fixie

  • #3   13. okt 2011 ØHhhhh BMX eller Fixie nu må du vist bestemme dig der er satme stor forskel....

  • #4   13. okt 2011 jeg aner intet smiley jeg har lånt min vens profil for at finde ud af hvordan jeg løser min problemstilling. men altså, ideen i den er at jeg laver alt selv på den, på et gammelt men lidt specielt BMX stel jeg har. og cyklen er i sig selv intet værd, derfor ville det være hul i hovedet at købe nye hjul til 1000 kr.

    Så jeg spørger egentlig bare efter en billig metode til at få hvide fælge, så er der nogle der har nogle forslag eller kan man kun blive hakket på herinde for ikke at være cykelekspert?


  • #5   13. okt 2011 Det var som ikke for at hakke på dig men hvis det bare er en låge du ikke vil ofre noget særligt på så pil hjulene af og vask dem grundigt og så slib dem over med den grønne side af en grydesvamp og tør dem af med fortynder også gi dem en gang spray maling RAL 9010 og hvis du vil flotte dig så gi dem klar lak...
    Held og lykke


  • #6   13. okt 2011 super, det var et svar jeg kunne bruge til noget smiley
    Men som skrevet overs har jeg fundet frem til det der fælgspray? mon ikke det er mere holdbart end almindeligt spray?


Kommentér på:
Hvide fælge?

Annonce