{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Slanger med lang ventil! {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg har et lille problem. Da jeg har købt et sæt højprofilsfælge er jeg også i gang med at gøre mine erfaringer med ventilforlængere. Jeg har to forskellige par, et sæt standard der skrues ned over ventilen, og et sæt som sættes imellem ventilen og ventilhovedet.

Jeg har foretrukket ventilforlængere indtil nu, da jeg så kan køre med latex slanger. Problemet er bare, at jeg har sprunget to stk latex slanger. Og jeg aner ikke hvorfor! Jeg ligger slangen i dækket, og passer på den ikke sidder i klemme noget sted, pumper det op og et par minutter senere BLAAAAAAM! Har skiftet fælgtape imellem de to slanger, så den er helt ny. Forslag til hvad det er som sker??

Anyways, det leder mig til næste spørgsmål. Jeg er villig til at gå tilbage til butyl hvis det betyder at jeg kan køre..

Så en anbefaling af nogle gode, lette slanger med 80 mm ventil er hvad jeg søger :-).

Tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slanger med lang ventil!
  • #1   23. okt 2011 Jeg har ikke haft problemer med latex slanger og ventilforlængere.

jeg sætter slangen på - ventilen igennem hullet - pumper lidt luft i så slangen er rund og monterer så dækket - helst kun med håndkraft og så pumpes der op til fuld tryk.

pumper man ikke lidt luft i slangen, så er den nemmere til at komme i klemme

Kommentér på:
Slanger med lang ventil!

Annonce