{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

DH eller FR kranksæt??? {{forumTopicSubject}}

hey folkens!

Jeg skal have et nyt kranksæt på min intense på et tidspunkt og vil lige spørge jer om hjælp og gode råd.

Jeg har kun 3 klinger foran, men bruger aldrig den store, og 7 speed på baghjulet..

Hvis jeg nu vælger at køre med en klinge foran og et 9 speed bagpå, vil det give nogenlunde samme udveksling? altså vil jeg kunne bruge den til skovkørsel og op af bakker??? eller skal jeg bare nøjes med et kranksæt med to klinger og undvære det fede kædeopstramning som på en fuldblods dh´er??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DH eller FR kranksæt???
Kommentér på:
DH eller FR kranksæt???

Annonce