{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

Vurdering af hjulsæt! {{forumTopicSubject}}

Hej Cg. Jeg går og overvejer, om jeg vil sælge mit DT Swiss 46 tubular hjulsæt. Det er det sæt, som sidder på min principia c16t. Hjulsætter står som ny, på nær en ridse i stickers, og ikke i fælgen! Hjulene er 100 % lige. Vil ikke oprette en annonce før jeg kender en pris. Så hvad synes i det er værd? smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering af hjulsæt!
Kommentér på:
Vurdering af hjulsæt!

Annonce