{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.444 visninger | Oprettet:

formula oro k18 ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Min bagbremse bremser ikk specielt godt, har stort set ikk gjort det fra jeg købte dem på via denne side smiley

kan se på klodserne at den laver en sort stribe midt på klodsen, som om den kun lige bremser på denne sted, så hele fladen ikk blir brugt...'

hvad kan man gøre her ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  formula oro k18 ?
  • #1   23. jan 2012 ps...

Der er helt nye Avid skiver på, og klodserne er også gode nok, men bremser ikk på hele fladen

• #2   23. jan 2012 tag klodserne af og slib med noget sandpapir, så overfladen er ru

• #3   23. jan 2012 Tag baghjulet af, klodserne ud og så tryk stemplerne lidt ud og rens og smør dem op, monter det hele igen og kør! smiley

• #4   23. jan 2012 done that smiley
    Viker også det første par KM

tror snart det kan svaer sig med et par nye bremser..

• #5   24. jan 2012 Jeg har også haft K18 - der var ikke andet en bøvl med dem, så de blev hurtigt skiftet smiley

• #6   24. jan 2012 Hej Johnny.
    Jeg kan se at det er Formula bremser kombineret med Avid skiver. Jeg har selv haft problemer med støj samt forkert/ujævn slidning af klodser, jeg køre selv med RX. Jeg fandt ud af at jeg ikke skal kombinere Formula bremser med andre skiver end Formula. Jeg prøvede først med Shimano XT skiver, derefter Avid XX ingen af dem virker optimal. Meget støj og forskellig slidtage/levetid på klodser i forhold til Formula skiver.
    Jeg har flere steder læst om andre som også havde problemer med at mikse deres Formula bremser med andre skiver. Så vidt jeg kan læse mig til er der forskel på både højde samt tykkelse af bremsefladen hos de forskellige producenter.
    Det skal lige siges at jeg på ingen måde er fagmand på området, dette er bare mine observationer smiley

• #7   24. jan 2012 mine k18 kan sagtens blokkere og virker som de skal og jeg har kørt med både shimano og shimano xt skiver uden problemer.syntes dog de er lidt "slappe" ved hård skovkørsel.

Kommentér på:
formula oro k18 ?

Annonce