{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.394 visninger | Oprettet:

Morten n
Morten n
Tilmeldt:
9. sep 2010
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 62

3 punkteret cykler på 2 dage. links til gode dæk {{forumTopicSubject}}

3 cykler punkter på 2 dage og der går sjældent en uge uden en punktering

Nogen med links til gode stærke dæk, gerne billigt.

Er træt af at lappe cykler igen og igen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 punkteret cykler på 2 dage. links til gode dæk
  • #1   23. feb 2012 hva cykel er det? city, race, mtb?

  • #2   23. feb 2012 kør med dæk indlæg...

    har du tjekket dine dæk for sten?


  • #3   23. feb 2012 Kør tubeless smiley

  • #4   23. feb 2012 MTB = kør tubeless

    City / hverdags cykel = dæk indlæg eller dæk med kevlar fx Schwalbe Marathon plus / Durano plus


  • #5   23. feb 2012 Har du tjekket dine fælgbånd/tape?

  • Morten n
    Morten n Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 62
    #6   23. feb 2012 fælg båndet fejler intet og punkteringen er altid ud mod dækket og ikke i mod fælget

    Ja tjekker dækket grundigt for sten eller glas hver gang jeg lapper eller skifter slange

    det drejer sig om
    en herre cykel
    en dame cykel
    og en fixie med racer dæk
    alle bliver kun brugt på cykelsti osv i by....

    er pænt træt af at ordne dem hele tiden..
    har punkteret så mange gange at det første jeg kigger på når jeg kan se min cykel er mine dæk og mærker efter.. en lille nervøsitet hver gang for om jeg nu er flad igen


  • #7   23. feb 2012 Smid Marathon Plus på alle 3 smiley

  • Kim *
    Kim * Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 87
    #8   24. feb 2012 Schwalbe Marathon Plus er det mest punkteringsresistent dæk du kan få, tilgengæld også ret tungt - jeg kørte med det på min citybike og blev sku træt af at træde opad bakkerne tilgengæld gav det store lårmuskler smiley

    På min nuværende pendler cykel kører jeg enten med Continental Topcontact som der skal noget til at punktere på - nogle gange med et dækindlæg monteret eller slanger med lidt snask, med denne opsætning har jeg kørt 2x15km dagligt hele vinteren uden punkteringer i pt. 2 år.


  • Kasper K
    Kasper K Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Svar: 16
    #9   25. feb 2012 Du skal nok gøre det til en vane, at tjekke dækkene for glas og sten en gang om dagen. Så kan man køre rigtig længe uden punkteringer. Det er dybest set nytteløst - og i hvert fald for sent - at tjekke når man er punkteret!

  • #10   26. feb 2012 Jeg kender alt for godt til problemet. Har selv haft en hverdagscykel, som punkterede, hver gang, jeg cyklede på den - og jeg mener virkelig hver gang!

    Den var monteret med "punkterfrie" dæk fra Schwalbe og min lokale cykelhandler havde meget svært ved at tro på mig, men han måtte jo sande, at jeg talte sandt, når jeg kom forbi hver anden dag for at få cyklen lappet.

    Til sidst havde jeg brugt så mange penge på lapninger, at jeg kunne have købt en ny cykel. Det valgte jeg så at gøre i stedet.


Kommentér på:
3 punkteret cykler på 2 dage. links til gode dæk

Annonce