{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  shimano RS80 c50
  • #1   6. apr 2012 træner selv på RS80 godt nok ikke højprofilen. men det er en ganske fin fælg.
    Men det er jo næsten samme fælge som Dura-Ace WH7850 C50 det er bare et ultegra nav der sidder i og så er der jo lige det med vægten.

• #2   6. apr 2012 Okay, kender godt vægten 1740 g. har selv shimano c24 (1380 g) men ønsker et hjulsæt til flad vej. Og så anbefalede cykelgandleren rs80 c50.

Men ultegra nav er vel heller ikke dårligt?
    Så vidt jeg kan se er hjulsættet og godkendt af uci til licensløb og må jo have en vis standart så?

• #3   6. apr 2012 at det er godkendt betyder jo bare at de er accepteret til løb. men det er jo ganske fine hjul.

• #4   6. apr 2012 Prisen er også rimelig, 6000 kr for sættet. Modsat Dura Ace c50 8500+ kr.
    Har også været omkring lite c50 og marvic cosmic carbon SL. Men marvic er cykelhandleren ikke glæde for. Så dem droppede jeg igen. Er nok meste til rs80 c50 uden at havde prøvet dem. Cykelhandleren mener også at shimano læber gide hjul. Er bare rart at høre andres mening.

• #5   6. apr 2012 Da jeg var ude efter højprofilhjul overvejede jeg også RS80 C50. Var nede og kigge på dem hos min cykelhandler, men syntes ikke de er særligt pæne. Det er selvfølgelig et spørgsmål om smag, men samlingen mellem fælg og carbonskal var efter min mening ikke gjort særligt pænt. Så mit valg endte på Mavic. De passede også bedre til min cykel...

Hvorfor er din cykelhandler ikke glad for Mavic? Eller er det fordi han har masser af Shimano RS80 C50 hjulsæt på lager smiley

• #6   6. apr 2012 Men for at besvare dit spørgsmål, så laver Shimano gode hjul. Og RS80 er med Ultegra nav istedet for Dura-Ace nav. Ellers mener jeg ikke der er forskel på de to hjulsæt.

• #7   6. apr 2012 Kunne man godt tro, men tror ikke han har nogen på lager smiley Han syntes ikke marvic cosmic er særlige holdbar, specielt egerne og han har vist dårlige erfaringen med dem.
    Har hørt om samlingen, men mine Dura Ace c24 er samlingen nu pæn nok.

Tak for input

Er også i tvivl om man overhovedet kan mærke forskel på c24 og c50 når man triller ud af lige vej.

• #8   6. apr 2012 Du skal klart vælge Mavic Cosmic hvis det er 6000 kroner klassen og alu Carbon hjul du søger. Det er absolut et. Af de stærkeste hjulsæt til prise

• #9   6. apr 2012 Aarrhh.. Ramte lige en forkert knap
    Prisen. God jagt

• #10   7. apr 2012 Jeg kan nu heller ikke forstå, hvorfor din cykelhandler mener at Mavics ikke er særlige holdbare. Hvis du læser anmeldelser af hjulsættet på nettet vil du hurtigt finde ud af, at det anses som et af de mest holdbare hjulsæt i den prisklasse, når man snakker aluminiums-carbonhjul. Men det kan da være at avancen er højere på Shimano smiley Om du vælger C50 eller C24, hvis det bliver Shimano, skal nok afgøres af hvilket landskab du køre mest i. Køre du mest i bakker og i områder hvor der er meget vind (sidevind), så ville jeg måske tage C24. På flade strækninger og med rullende bakker så ville både C50 og Cosmic Carbone SL være et godt hjulsæt.

• #11   7. apr 2012 Ved jeg heller ikke hvorfor han mener kan godt læse noget andet.
    Er lige blevet tilbudt et sæt Dura ace 7850 c50 (2011) til en godt pris.
    Måske det ville være et godt valgt frem for RS80 c50? Det hjulsæt har jo tråds alt bedre nav. Har C24 hjulsættet (2011) hvilket jeg er godt tilfreds med, ønsker bare et sæt til flad vej. Hvis vi sætter Shimanio RS80 C50, Dura ace 7850 C50 og Cosmic Carbon SL op mod hinanden hvad siger I så? Dura Ace 7850 C50 har kørt ca 1000 km og er min gode vens hjulsæt fra sidste år, han har købt 2 sæt C50 (2012) i år.

Kommentér på:
shimano RS80 c50

Annonce