{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Campagnolo Super Record
  • #2   17. jun 2012 ja Simon jeg har prøve at følje brugsforviring kablet er stramt og begrænserskruen er stille ved den yderst klinge men jeg kan ikke få gearskiftern helt op til de sidste 2 heller ikke hvis jeg prøver at trykke den med hånden på selve skifteren

• #3   17. jun 2012 Du skal justere yderpositionen på din bagskifter, som Simon ganske rigtigt også skriver.

Det gør du på de 2 skruer, der er på siden af bagskifteren. Du kan se skruerne på det billede, du har i dit album, af bagskifteren.

• #4   17. jun 2012 ja jeg må prøve igen sådan er det jo når mand er hjemme fusker og gerne vil prøve selv plus det er jo også tilfredsstillende når men selv har lavet det:-)

• #5   22. apr 2013 Fik en mere kyndig til at se på det og det var afstanden mit geardrop sad fra det hele det skulde mere ind mod hjulet så i vinters tog jeg den beslutning at fræse ud i stellet så det kom til at passe og nu har jeg kørt nogen gang og det virker nu;-)
    som i på billede så sidder geardroppet uden på stellet før og nu sider det plan med stellet;-))

profilbillede
  • #7   22. apr 2013 jeg lave det i november men jeg tager først min liggecykel frem når det er nogenlunde salt fri jeg passer jo på den;-))
    ja der er til skive for og bag men gundet den fælg jeg køre med bag har jeg alm bremse der og skive forand...

Kommentér på:
Campagnolo Super Record

Annonce