{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Defekt nav på ny cannondale !! {{forumTopicSubject}}

Har brug for et godt råd. Jeg var i mandags i Århus for at hente en spritny cannondale flash alloy 2. Jeg bor selv i det mørke Nordjylland så der er pænt mange kilometer derned. Men cyklen kunne desværre ikke skaffes på disse kanter. Jeg har så efter jeg er kommet hjem haft den ved min lokale cykelhandler og få den finjusteret. Han kan så fortælle at navet i baghjulet er røget og at fælgen er skæv og der er en del slør i samme hjul. Hvad gør jeg ??? Forhandlerne i Århus vil sikkert foreslå/forlange at jeg skal køre derned med den og aflevere den der og hente den en anden dag, det vil i benzin koste 700 kr ud over en masse tid. Findes der en samarbejdsaftale med andre forhandlere eller har i andre gode råd. På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Defekt nav på ny cannondale !!
  • #1   22. jun 2012 Ring da til forhandleren og spørg. Det er svært for andre at svare på hvad de vil gøre.

• #2   22. jun 2012 Hvis butiekken stritter imod så find importøren og forelæg dem problemstillingen. Måske kan de guide dig videre

• #3   22. jun 2012 Hvis ikke emnet havde interesseret mig havde jeg ikke svaret. Jeg forelagde dig bare den løsning med størst sandsynlighed for brugbart svar. Håber da virkelig du får løst det på den ene eller anden måde.

• #4   22. jun 2012 Kunne forstille at garentien dækker, og du kan få lov at bruge en anden autoriseret cannondale forhandler. Mig bekendt er der en i ålborg, nørresundby og hjørring her i nordjylland. Men det kan du see på deres hjemme side

• #5   22. jun 2012 Præcis, også min tanke. Jeg vil prøve at kontakte dem i morgen og få en vurdering fra en autoriseret forhandler før jeg kontakter Århus.

• #6   22. jun 2012 Præcis, også min tanke. Jeg vil prøve at kontakte dem i morgen og få en vurdering fra en autoriseret forhandler før jeg kontakter Århus.

Kommentér på:
Defekt nav på ny cannondale !!

Annonce