{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

smøre lejer i forgaffel {{forumTopicSubject}}

Hej CG

Min forgaffel "rumler" når styret drejes, så jeg ville tage forgaffel af og smøre ved lejer og det andet.
Men da jeg fik styr af og prøvede at trække stilken neden ud, ville den ikke glide fra. Løsnede den næste skrue (indvendig i gaffel) og tag det op bolt og skrue og indmad i håb om at det var det der skulle til. Men stadig stadig intet resultat.

Hvad kan der være galt??

Ps. Den er samlet igen og rumler stadig smiley

Mvh palle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Samling af 12 ikea reoler med 24 låger 1.999 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  smøre lejer i forgaffel
  • #1   9. jul 2012 hvilken cykel er der tale om? en alm city bike? en racer, en mtb??

hvis det er en mtb eller racer, kan det være rust og at forgaflen på stilken lige skal ha et slag med en gummi hammer, alternativt en træklods imellem og så en alm hammer.

er det en citybike, kan det være omløberen der skal løsnes, og igen kan der være rust....

der er nok nogle der har mere styr på det end mig. men det var da lidt bud, der måske kan bruges.

• #2   9. jul 2012 Der er tale om en racer full carbon og har kørt ca 4 måneder nu, kan det være rust så?

• #3   11. jul 2012 lyder som en forholdsvis dyr cykel. hvis den kun er 4mdr gammel, så er det en reklamations sag, så klag til sælgeren.

det burde ikke være rust efter 4mdr. men jeg ved jo ikke om du lader den står ude i vejr og vind.

Kommentér på:
smøre lejer i forgaffel

Annonce