{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lave 2 skabe 1.000 kr.
  • Ophængning 2 loftlamper op i betonloft 600 kr.
  • Skift kontakter fejlsøgning 750 kr.
  • Forårsklargøring af haven. 3 blomsterbede skal klippes ned og lues ud. 3.600 kr.
  • Topbeskæring af bøgehæk 2.100 kr.
  • Udskiftning af 2 hængsler på døren til et udhus. 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Specialized Ground Control 29" dæk
  • #1   20. jul 2012 Dækkene er rigtig gode til mudder, godt med greb og forudsigelige i svingene. Dog synes jeg, at de er for tunge til at køre med både for og bag på 29er... Jeg købte to, men kørte med kombinationen af begge to én gang, før jeg skiftede til Fast Trak bag og Ground Control foran, hvilket virker perfekt for mig på de våde dage, som det desværre oftest er smiley

Hvis du siger 2-bliss meget hurtigt, finder du ud af, hvad ordet kommer af - så ja, de er TL-ready smiley Jeg har et i overskud, hvis du er interesseret smiley

• #2   21. jul 2012 kører med dem i 26" og de er super at køre med, både vådt og tørt.. er de for tunge, så køb dem i S-Works... de er lidt lettere..

• #3   21. jul 2012 @Morten B:
    hehe ja det med TR kan jeg godt høre nu du siger det. smiley
    Tak for hjælpen, tror jeg snuser lige lidt mere rundt på nettet

• #4   21. jul 2012 Jeg kører med Nobby Nic på min 26", og sammenlignet med Ground Control 29er, er der mere bid i Ground Control, bl.a. pga. den større kontaktflade, derfor behøves det ikke være nær så groft på 29er smiley Jeg har dem i S-works, og de vejer stadig over 600gram, så jeg holder mig til kun at bruge dem som fordæk, når der er pløret smiley

Kommentér på:
Specialized Ground Control 29" dæk

Annonce