{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.773 visninger | Oprettet:

Ny i faget - MTB {{forumTopicSubject}}

Halløj mennesker smiley

Ny bruger her på Cykelgalleri

Har efter laaang tid i de danske skove på en gammel havelåge til 1200,- kr. endelig taget mig sammen til at invistere i lidt dyrere grej! Vil forsøge at melde mig ind i klubben, som de har på MTB.dk da jeg kan se de kører i omegnen af københavn, hvor jeg bor.

Efter en masse gennemlæsning af artikler samt forums har jeg langt om længe, kastet en mindre sæk penge efter en "Orbea OIZ fullsuspension" og venter nu bare UTÅLMODIGT på at den kommer hjem via DHL.

Opsætningen lyder.

Stel: Orbea OIZ med UFO baggaffel
Bag dæmper: Manitou Radium RL Rear Shock 165mm.
Forgaffel: Rock Shox SID
Gearskiftere: SRAM 10 speed tommelskifter (Ikke sikker på navnet – Men meget lille skifter)
Forskifter: SRAM XX ”24-39”
Krank: SRAM Truativ X9
Bagskifter: SRAM X9
Bremser for: SRAM Elixir R Flash Silver hydraulisk
Bremser bag: SRAM Elixir R Flash Silver hydraulisk
Fælge: Fulcrum 2 in 1 1725g

Vægt omkring de 10,5 kg.

Hvordan synes i det lyder ?

Spørger egentlig fordi jeg selv i tvivl om de gearskiftere er meget værd ? - Billede af dem kan ses her:
http://www.google.com/imgres?q=sram+tt+mtb&start=89&um=1&hl=da&rls=com.microsoft:da:IE-Address&rlz=1I7ACAW&biw=1366&bih=687&tbm=isch&tbnid=SEBxOSA9tbCt9M:&imgrefurl=http://www.speedgoat.com/blog.asp%3Fp%3D1795&imgurl=http://www.speedgoat.com/Images/blog/paul-sram-thumbie.jpg&w=350&h=303&ei=Vdk8UMxJ5ITiBKG0gfgL&zoom=1&iact=hc&vpx=187&vpy=130&dur=469&hovh=209&hovw=241&tx=91&ty=115&sig=107835979775239929695&page=5&tbnh=153&tbnw=178&ndsp=24&ved=1t:429,r:12,s:89,i:44


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny i faget - MTB
Kommentér på:
Ny i faget - MTB

Annonce