{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Vinter/mudder dæk {{forumTopicSubject}}

Var i marselisskoven igår, og kunne erfare mig at efter de seneste dages regn er sporet derude blevet godt mudret, dejligt!
Men måtte også erfare mig at mine Racing Ralph nok ikke er det bedste valg af dæk til det underlag.
Hara så prøvet og læse lidt på nettet, og kan se at det nok er Rocket Ron eller Nobby Nic jeg skal ud og have fat i.
Hvad er jeres erfaringer med disse dæk, skal jeg evt. gå efter en kombi, med forskelligt for og bag dæk?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinter/mudder dæk
  • #1   28. sep 2012 Jeg har Nobby Nic foran og har kun været tilfreds. Kørte med Racing Ralph bagpå længe, men da jeg skulle have nyt op-prioriterede jeg greb frem for rullemodstand, og smed et Specialized Ground Control på. Det er jeg indtil videre rigtig godt tilfreds med!! Og er sikker på det nok skal klare det meste af vinterens strabadser. (dog selvfølgelig ikke is).

  • #3   28. sep 2012 Kører med Schwalbe Nobby Nic for og bag, der er lidt større rullemodstand, men til gengæld et godt greb også i mudrede spor smiley

  • #4   28. sep 2012 har også læst om medusa, men den er udelukket, da marselis-sporet har en del skoveje også. og jeg køre også 5 km asfalt til og fra. Tror det bliver NN så.

Kommentér på:
Vinter/mudder dæk

Annonce