{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.515 visninger | Oprettet:

Thansen dæk {{forumTopicSubject}}

Køre pt. med Schwalbe Durano PLUS på min vinter/regnvejrs racer og har kørt næsten 10.000km uden en eneste punktering.

Skal have nye dæk og har set thansen har nogle dæk med indlæg ligesom Durano Plus men til under halv pris at schwalbe dækkenede, ved godt det ikke er foldedæk og måske vejer en del.
Men er der nogen der har prøvet dem og har nogle erfaringer med dem?
link til dæk:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=7724089311&n=-1351318858&pn=-877027338

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thansen dæk
  • #1   2. okt 2012 Jeg tænker bare du har kørt 10000 km. Uden punkteringer , hvorfor skifte så , kun for at spare lidt hånd ører. Det ville jeg ikke. Jeg kender ikke til t Hansens dæk, men husk du få hvad du betaler for, smiley

• #3   2. okt 2012 Durano Plus koster ca. 200 på bike-discount, bestil du bare sådan et par igen smiley

• #4   2. okt 2012 Ja, jeg ville heller ikke gå væk fra Durano Plus. De er virkelig gode hverdags dæk. Jeg er 7-9-13 endnu ikke punkteret på mine Durano Plus. De har kørt over 10.000 nu og bliver skiftet ud med.... Durano Plus igen smiley

• Cikel manden
    Cikel manden Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Svar: 27
    #5   2. okt 2012 Smut i harald skrald alle deres dæk/slanger bliver lavet af
    http://www.rubena.co.hu/english/
    et bedre alternativ end thansens

• #6   2. okt 2012 Er de samme kval som deres scooter dæk, så ville jeg holde mig langt væk. Kørte jeg kun med 1 gang, i mine scooter dage. Der var små lufthuller og de flossede.

Og behold dog samme mærke hvis de holder så godt. Det er de håndøre sq ikke værd.

• Johan M
    Johan M Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #7   3. okt 2012 Kan Ikke anbefale dem. Jeg har sådan et set dæk fra Thanse og har været punteret 4 gange og de er fyldt med huller efter 500km. de vejer ca 350g pr dæk

Kommentér på:
Thansen dæk

Annonce