{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.081 visninger | Oprettet:

hvilken kæde + kædemåler mm. {{forumTopicSubject}}

Står og skal til at købe værktøj, så jeg selv kan ordne de fleste ting på cyklen, tænker mest på kæde, kassette mm.
har fundet denne kædemåler: (link fjernet) nogen der har erfaringer med den? eller er der andre der er bedre?
de andre jeg har fundet viser bare hvornår den er slidt, men ikke hvor langt den er i "processen"

hvilken kæde ville i anbefale til min bike? (Shimano 10 sp) det må gerne være kvali min heller ikke koste en arm, da det jo også er en slid-del.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken kæde + kædemåler mm.
  • #1   17. dec 2012 Hvis ikke du selv ligger inde med diverse ting som:
    Kædepisk.
    Top til afmontering af kassette.
    Nøgle og unbrako til afmontering af krank.
    osv...

    Så ville jeg nok købe et helt værktøjssæt til et par hundrede kroner, og så købe værktøj til at måle kæden ved siden af.

    Men hensyn til kæde, så ved jeg ikke hvad du betegner som dyrt ?
    Men et bud som får rimelig med ros kunne være:
    KMC X10SL (Koster 250-300)


  • #2   17. dec 2012 Stefan, er håndværker, så har det mest basale værktøj selv, så er kun specialværktøjet jeg mangler.
    har kigget lidt på de sæt, men problemet er nok lidt det at jeg tvivler på kvaliteten?
    har kigget lidt på nogle løsdele fra BBB, det er vel udemærket?


  • #3   17. dec 2012 Så kan jeg forestille mig du har lidt højere krav til grejet end jeg har smiley
    tør ikke udtale mig om noget specifikt værktøj da jeg ikke har benyttet det, der kommer nok andre på banen her!


  • #4   17. dec 2012 hehe, ja lidt grej-nørd er der måske i den smiley men har kigget på denne kæde: (link fjernet)

    synes KMC er lige dyrt nok smiley


  • #5   17. dec 2012 Med grejet mente jeg værktøjet smiley
    Med hensyn til cyklen er jeg "desværre" også en mindre grejnørd.!
    Ikke en ting der går hånd i hånd med studie og SU.. Uups..

    Kæden du linker til ville jeg absolut ikke være bange for at smide på smiley


Kommentér på:
hvilken kæde + kædemåler mm.

Annonce