{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.453 visninger | Oprettet:

Volpi
Volpi
Tilmeldt:
17. jul 2011
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 98 Svar: 261

Kan du det? {{forumTopicSubject}}

I de kedelige vintermåneder læser jeg en masse om cykling, teknik osv osv, en narkoman ville kalde det at tørfikse, så lad os da bare gøre det.
Derfor har jeg de sidste dage stillet en masse spørgsmål til jer her på forummet og fedt i gider svare på små som store dilemmaer:)..

Senest er jeg spekulerende på ramme str. Da jeg købte min Canyon, fik jeg af vide man skulle tage et vaterpas ex og trykke det "op" med samme styrke som man ville side på en saddel. Det giver mig en skridtlængde på 85 cm, hvilket er i den længere ende min højde taget i betragtning. (177 cm).

Hvis jeg sætter den løst kan jeg ramme 83 cm ca og det gange 0.66 giver det mig en ramme str på ca 54.
Canyon siger en M som de angiver til en 56, deres næste er 53 og s.
Når jeg måler længde på div ting passer de nu rigtig godt til mine mål, men senest er jeg rendt på denne tommefinger regel der slet ikke stemmer overens med min ramme vs min krop.

Her kommer mit spørgsmål.
Sæt din albue mod saddelstangen og stræk arm OG fingre mod kronrør/frempind. Her siger reglen at med et vandret overrør skal de lige kunne være der og med slope lige nøjagtig ikke.
Jeg har let slope og kan fint være der og har da nok 4 cm til kronrør.
Hvordan ser dit ud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan du det?
Kommentér på:
Kan du det?

Annonce